Bikin Kecoh Saja®
suara kehidupanku meski tak akan mampu menjangkau telinga kehidupanmu tapi aku akan bicara untuk dapat mengusir kesepian dan tidak merasa jemu

Aku tak tahu!

Category: By ladyLC
Entri ini tidak ada kena mengena dengan tajuk di atas. Sebab aku tak tahu apa yang sedang berlaku dengan diri aku sekarang ni. Aku bingung mungkin!

Aku memang tak tahu nak buat apa pasal isu ke'bosan'an yang melampau ni. Aku rasa mungkin aku terlalu stress sebab due date projek 31 Disember ni. Arrangement data & kursus pun tak ready lagi. Cuti bulan ni pun bertalu2, suma kerja akan jadi lembap sebab banyak manusia yang related dengan kerja aku ni, sibuk nak cuti. Cuti sekolah, cuti nak kahwin, cuti sebab saudara nak kahwin, cuti hari raya aidiladha, cuti krismas, cuti awal muharram, aduh banyak nya cuti. uwwwaaaa.....Tuhan tolong aku.

Lagu Imran Ajmain yang baru neh best jugak...tajuknya 'selamat ulang tahun, sayang' kot...ntah ler...Lagu Ayushita pun gempak jugak...tajuknya 'Tuhan beri aku cinta'.

Apa yang aku merepek nih!!! Adusss....
 

0 comments so far.

Something to say?