Bikin Kecoh Saja®
suara kehidupanku meski tak akan mampu menjangkau telinga kehidupanmu tapi aku akan bicara untuk dapat mengusir kesepian dan tidak merasa jemu

BERHENTI...boleh ker?

Category: By ladyLC
Kalaulah boleh aku bagi surat berhenti kerja ari ni tanpa perlu memikirkan consequences yang bakal menghempuk kepala aku, for sure dalam detik 5 minit saja aku akan siapkan. Tapi, itulah…macamana aku nak tulis notis berhenti kerja kalau aku takde kerja yang lain. Aduh! Sakit kalau macam ni. Masuk bulan yang ke 11 aku kerja di opis ni aku dapat rasakan kepala hotak aku makin membengong. EQ dan IQ semakin berkurangan. Arghhh…boleh jadi gila!!!

Apa aku nak buat ni? Macamana aku nak cukup duit dan cukup, cukup, cukup, cukup segalanya?!

Aku tak mintak banyak cukuplah kalau tiap-tiap hari aku boleh berbelanja maksimum RM 10,000 tunai. Menjadikan jumlah perbelanjaan tiap-tiap bulan paling kurang RM 300,000 tidak termasuk duit untuk membayar bil lain (kereta, rumah, api & air). Tak melampau rasanya permintaan aku ni, kan?!
(aku saja jer nak highlight part yang ni)
.
 

0 comments so far.

Something to say?